Merktraject. Op weg naar een merkverhaal dat klopt met wie je bent en waar je voor staat.

Scroll Arrow Icon
↳ Klaar voor een merkverhaal dat klopt van binnenuit?

Misschien heb je al een merk opgebouwd dat je nu niet meer past. Misschien sta je op het punt om echt te springen - maar weet je nog niet hoe je jezelf stevig (lees: onderscheidend) en zichtbaar wilt of moet positioneren. In beide gevallen geldt: Je merkverhaal loopt achter, blijft vaag of versnipperd. Je mist richting, en je vraagt je af: Hoe zet ik mezelf scherp en herkenbaar neer - zonder in te boeten op wie ik ben?

Want zolang je geen taal, vorm of structuur hebt om je groei in de wereld te zetten, blijft het knellen. Je valt terug op oude verhalen. Past je aan. Twijfelt te veel. Of je trekt klanten aan die eigenlijk niet meer bij je passen. Wat je zoekt, is geen nieuwe laag communicatie, maar een merkverhaal dat klopt in je hele systeem. Dat je durft dragen. Dat voelbaar is voor de juiste mensen. En dat ruimte laat voor wie jij vandaag bént - en wordt.

Maar hoe begin je daaraan?
En hoe ga je om met blinde vlekken?

Als sidekick maak ik ruimte voor identiteitsverschuivingen in je merkverhaal. Want je merkverhaal helder maken is geen kwestie van 'gewoon je verhaal schrijven'. Wél van hoe je jezelf (opnieuw) in de wereld zet op een manier die klopt - voor jou én voor de mensen die je wilt bereiken. En dat doe je niet met een laag marketingvernis, een brandingtruc die je loskoppelt van jezelf, of een perfect uitgedachte positionering waarin je jezelf verliest. 

Daarom creëerde ik het Merkverhaaltraject: een proces waarin je jezelf mag herontdekken, herijken en landen. Van binnen naar buiten, en terug. Met richting, taal, en nuance zonder het grotere geheel uit het oog te verliezen.  

Klaar om jezelf zichtbaar te maken, zonder jezelf kwijt te raken?
Plan een vrijblijvend kennismakingsgesprek.

Yes, dit is wat ik wil!
↳ Wat je mag verwachten

Over Merkverhaaltraject

Verwacht je aan een diepgaand traject van minimum twee fysieke sessies waarin we samen je fundament bouwen of herijken. We maken ruimte voor de ondernemer die je vandaag bent. En bouwen aan een merkverhaal dat klopt met je visie, je waarde en je plek in de markt. Strategisch én gevoelsmatig. Toekomstgericht én concreet.

Wanneer is dit iets voor jou

✔ Wanneer je al een pad hebt gelopen, maar nu je merkverhaal wil herijken
✔ Wanneer je toertjes blijft draaien en er zelf niet uitraakt.
✔ Wanneer je klaar bent om naar buiten te treden met een verhaal dat klopt

Wat het je oplevert

+ Een merkverhaal dat resoneert met wie je nu bent
+ Een duidelijke en onderscheidende plek in de hoofden en harten van je publiek
+ Vertrouwen en richting in je communicatie, zonder jezelf te verliezen
+ Inzicht in waar jij voor staat en wat je wil uitstralen
+ Rust, focus en herkenbaarheid.